هاشمی در جمع خبرنگاران مطرح كرد؛

وعده حناچی برای وصول اوراق مشاركت مربوط به حمل و نقل عمومی

وعده حناچی برای وصول اوراق مشاركت مربوط به حمل و نقل عمومی

به گزارش شیک بار رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: هم اکنون اعتبار اوراق مشارکت در بانک رفاه موجود است و آقای حناچی به بنده اعلام نمودند که این مشکل در حال حل شدن است.



به گزارش شیک بار به نقل از مهر، محسن هاشمی در حاشیه دویست و شصت و یکمین جلسه شورا و در جمع خبرنگاران و درباب افتتاح ایستگاه های مترو اظهار داشت: هم اکنون اعتبار اوراق مشارکت در بانک رفاه موجود است و آقای حناچی به بنده اعلام نمودند که این مشکل و آمدن اوراق به حساب شهرداری در حال حل شدن است اما باید از شهردار تهران دراین باره سوال شود تا در روند ساخت خطوط مترو و توسعه زیر ساخت های حمل و نقل عمومی تسریع شود. گرچه در همین شرایط کنونی شهرداری افتتاح چند ایستگاه را در برنامه دارد.
هاشمی افزود: امروز شما دیدید که محور اصلی تذکرات اعضای شورا بحث آلودگی هوا بود و این در شرایطی است که توسعه حمل و نقل عمومی هنوز بهترین و موثرترین راهکار برای کاهش آلودگی هوا است. پس امیدواریم اعتبارات مورد نیاز و قانونی توسعه حمل و نقل عمومی هر چه زودتر محقق شود و از سویی اجرای قانون هوای پاک و نیز کاهش مصرف سوخت مد نظر همه دست اندر کاران قرار بگیرد.
رییس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: متاسفانه اطلاعات دقیقی از میزان مصرف مواد آلاینده در اختیار اعضای شورا شهر قرار نمی گیرد و تنها اطلاعات دقیق ما همان ایستگاه های سنجش آلودگی هوا هستند. اطلاعاتی از قبیل میزان مصرف مازوت، گازوییل و یا مصرف سوخت در شهر تهران در اختیار اعضای شورا قرار نمی گیرد. اما اعضای شورا وظیفه خود در تذکر و پیگیری به مسئولان را ادامه خواهند داد.


منبع:

1399/10/15
00:48:18
5.0 / 5
1209
تگهای خبر: بار , حمل و نقل , شهردار , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
Shikbar شیک بار
shikbar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شیك بار محفوظ است

شیك بار

حمل و نقل و باربری