۹ روز پس از حادثه؛

از نفتكش سانچی فقط یك لكه نفتی ۱۰ مایلی باقی ماند

از نفتكش سانچی فقط یك لكه نفتی ۱۰ مایلی باقی ماند

شیك بار: نفتكش ایرانی روز گذشته در بدترین فاجعه چند دهه اخیر، درحال سوختن، غرق شد و یك لكه نفتی به طول ۱۰ مایل را در دریای چین باقی گذاشت كه دود سیاهی همچنان از آن به هوا برمی خیزد.



به گزارش شیك بار به نقل از مهر به نقل از رویترز، رسانه های چینی و مقامات ژاپنی می گویند كه نفتكش ایرانی روز گذشته در بدترین فاجعه چند دهه اخیر، درحال سوختن، غرق شد و یك لكه نفتی به طول ۱۰ مایل را در دریای چین باقی گذاشت كه دود سیاهی همچنان از آن به هوا برمی خیزد.
سی سی تی وی اعلام نمود كه این لكه نفتی ۱ تا ۴ مایل دریایی عرض دارد و از شنبه تاكنون چندین بار به سایز آن افزوده شده است كه این نگرانی ها در مورد صدمه به اكوسیستم دریایی این منطقه كه غنی از ماهی و پرنده است، را بیشتر می كند.
سی سی تی وی روز دوشنبه اعلام نمود كه این لكه نفتی روز یكشنبه در شرق محلی كه كشتی غرق شده بود ظاهر شد. بار این كشتی ۱۳۶۰۰۰ بشكه میعانات نفتی فوق سبك بود.
وزارت اقیانوس های چین روز یكشنبه اعلام نمود از آنجایی كه انفجار، مخزن كشتی را پاره كرده است، مقادیر زیادی از نفت در آب های پیرامون كشتی، در آتش می سوزد.
غرق شدن این كشتی سبب به وجود آمدن بزرگترین آلودگی نفتی از ۱۹۹۱ تا كنون شده است. در آن سال ۲۶۰هزار تن نفت در سواحل آنگولا پخش گردید. گارد ساحلی ژاپن دوشنبه اعلام نمود همچنان دود سیاهی از محل حادثه به هوا بلند می گردد.

1396/10/25
14:37:11
5.0 / 5
2078
تگهای خبر: بار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
Shikbar شیک بار
shikbar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شیك بار محفوظ است

شیك بار

حمل و نقل و باربری