معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

۱۲۰۰ كیلومتر آزادراه در كشور در دست راه اندازی است

۱۲۰۰ كیلومتر آزادراه در كشور در دست راه اندازی است

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راه های کشور از ساخت یک هزار و 200 کیلومتر آزادراه در کشور آگاهی داد.



به گزارش شیک بار به نقل از مهر، خیرالله خادمی عصر روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح های راهسازی خمین در جمع خبرنگاران، اظهار نمود: یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر آزادراه در کشور در دست ساخت است، که اتمام هشت به طول ۶۵۱ کیلومتر در اولویت وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.
وی اضافه کرد: بهره برداری از یک هزار و ۸۷۰ کیلومتر از این طرح ها تا اختتام فصل تابستان سال آینده در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و هفت هزار و ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه نیز در کشور در حال ساخت است.
خادمی با اشاره به اجرای سه هزار و ۴۰۰ کیلومتر مسیر ریلی در کشور، بیان کرد: ۹ پروژه ریلی در اولویت است و تلاش می شود یکهزار و ۶۰۰ کیلومتر از این مسیر امسال و نیز سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد، که با بهره برداری از این پروژه ریلی، سه استان کشور در این راه ریلی قرار خواهند گرفت.
وزیر معاون وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد: ۱۰ کیلومتر از مسیر خمین به سمت الیگودرز در صورت مساعد بودن آب و هوا تا آخر سال جاری و در غیر این صورت در بهار سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

1399/10/05
00:49:28
5.0 / 5
1201
تگهای خبر: احداث , شركت , مسیر , وزارت راه و شهرسازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
Shikbar شیک بار
shikbar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شیك بار محفوظ است

شیك بار

حمل و نقل و باربری