اعطا:

اعضای هیات رییسه شورای شهر و مجمع نمایندگان تهران دیدار می كنند

اعضای هیات رییسه شورای شهر و مجمع نمایندگان تهران دیدار می كنند

شیك بار: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری دیداری میان هیات رییسه شورای شهر تهران و هیات رییسه مجمع نمایندگان تهران در مجلس آگاهی داد.


به گزارش شیک بار به نقل از مهر، علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران از برگزاری دیداری میان هیات رییسه شورای شهر تهران و هیات رییسه مجمع نمایندگان تهران در مجلس آگاهی داد و در توییتر نوشت: بامداد امروز، دیداری میان هیات رییسه شورای شهر تهران و هیات رییسه مجمع نمایندگان تهران در مجلس، در محل مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد. در دوره مجلس پیشین، تشکیل جلسات مجمع ۵۱+۲ نفره (اعضا شورای شهر تهران، نمایندگان تهران در مجلس، استاندار و شهردار) بعضاً نتایج مثبتی در بحث قانونگذاری و برخی هماهنگی های اجرائی در ارتباط با مشکلات کلانشهر تهران داشته است.
این دیدار بمنظور بررسی مشکلات و مسایل شهر تهران، ضرورت همکاری ها میان شورای شهر و مجمع نمایندگان، دریافت متقابل نقطه نظرات و نیز پیش بینی فضای مناسبی برای همکاری در ماه های آینده تشکیل خواهد شد و انشاءالله نتایج مثبتی برای تهران و شهروندان تهرانی به دنبال خواهد داشت. همکاری ها و هماهنگی ها میان نمایندگان مردم تهران در پارلمان ملی (مجلس) و نمایندگان مردم تهران در پارلمان محلی (شورا)، امری ضروری می باشد. همانطور که، همکاری ها و هماهنگی ها میان دولت ملی و دولت محلی (شهرداری) ضروری و اجتناب ناپذیر است، که متاسفانه این مورد اخیر، مدتی است به شکل نامناسبی، مورد کم توجهی و کم لطفی دولت قرار گرفته است. اعضاء هیات رییسه شورای شهر تهران، محسن هاشمی (رییس)، سیدابراهیم امینی (نایب رییس)، علی اعطا (سخنگو)، سیدحسن رسولی (خزانه دار) ‏ و سیدآرش حسینی میلانی و زهرا نژادبهرام دو منشی هیات رییسه هستند که با اعضاء هیات رییسه مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس ملاقات و گفتگو می کنند. امیدواریم این ملاقات و گفتگو، زمینه ساز اقدامات مناسبی در جهت خدمت به شهروندان و خیر و صلاح عمومی شهر و شهروندان باشد.


منبع:

1399/08/15
22:29:14
5.0 / 5
1641
تگهای خبر: زمین , شهردار , شهرداری , شهروندان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
Shikbar شیک بار
shikbar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شیك بار محفوظ است

شیك بار

حمل و نقل و باربری