معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران:

محدودیت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان تهران اجرا شد

محدودیت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان تهران اجرا شد

شیك بار: معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از اجرای محدودیت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان تهران از ساعت 12 امروز دوازدهم آبان ماه آگاهی داد.



عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباب وضعیت محورهای مواصلاتی استان تهران باتوجه به اعمال محدودیت های کرونایی وضع شده گفت: در امتداد مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا مقرر شد در انتهای حوزه راهداری و استحفاظی استان تهران در مبادی ورودی و خروجی ممنوعیت تردد برای خروج پلاک های بومی و ورود پلاک های غیر بومی وضع شود.
مصدقی اضافه کرد: در همین راستا با هماهنگی هایی که با پلیس راه صورت گرفت در محور هراز از مشا، در محور فیروزکوه از انتهای شهر فیروزکوه میدان امام رضا، در جاده امام رضا از پاسگاه قدیم پلیس راه شریف آباد، در آزادراه تهران شمال از پیش از عوارضی و اتوبان تهران قم در محدوده نعلبندان و به موازات جاده قدیم تهران قم و در آزادراه تهران ساوه و عوارضی دوم هم ممنوعیت تردد و خروج و ورود اعمال شده است.
معاون راهداری و حمل و نقل جا ده ای استان تهران درباب ساعت اعمال محدودیت های در جاده های تعیین شده اظهار داشت: این محدودیت ها از امروز ۱۱ آبان ماه از ساعت ۱۲ ظهر وضع شده و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت.
وی عنوان داشت: بر طبق این طرح پلاک های بومی در هر استان امکان تردد دارند و این طرح فقط برای خودرو های شخصی است و خودرو های امدادی و حمل مواد غذایی ممنوعیت تردد ندارند.


منبع:

1399/08/13
12:25:24
5.0 / 5
1219
تگهای خبر: جاده , حمل و نقل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
Shikbar شیک بار
shikbar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شیك بار محفوظ است

شیك بار

حمل و نقل و باربری