تذكر امانی به شهرداری در مورد سهم زنان جوان از مدیریتهای شهرداری

تذكر امانی به شهرداری در مورد سهم زنان جوان از مدیریتهای شهرداری

به گزارش شیك بار یك عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: امیدواریم در یك سال و نیم باقی مانده از دوره شورای پنجم، سهم قابل توجهی از پستهای مدیریتی به زنان شهرداری تهران به خصوص زنان جوان اختصاص داده شود.


به گزارش شیك بار به نقل از مهر، شهربانو امانی در جلسه روز یكشنبه شورای شهر تهران در تذكری به معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران اظهار داشت: بر طبق ماده هفتاد و چهارم «برنامه ۵ ساله سوم»، شهرداری تهران مكلف است در امتداد افزایش میزان حضور و ارتقا جایگاه زنان در مدیریت شهری و افزایش سطح و كیفیت حضور اجتماعی و مشاركت فعال زنان در شهر بوسیله تبعیض مثبت، توانمندسازی و فراهم ساختن زمینه های ارتقای نقش زنان در مدیریت شهری با اختصاص ۳۰ درصد از پست های مدیریتی به زنان شاغل در شهرداری اقدام نماید.

وی توضیح داد: همین طور مطابق تبصره دوم ماده واحده مصوبه «افزایش انتصاب جوانان در تصدی پست های مدیریتی و ارتقای سهم و نقش آنان در مدیریت شهرداری تهران» مصوب ۹۸/۰۶/۲۴ می بایست حداقل ۳۰ درصد از پست های مربوط به جوانان، در هر یك از سطوح چهارگانه در اختیار زنان جوان قرار گیرد.

امانی با اشاره به اینكه طبق گزارش های واصله، تابحال اقداماتی در این خصوص صورت گرفته است اما كافی نیست، اظهار داشت: امیدواریم در یك سال و نیم باقی مانده از دوره شورای پنجم، سهم قابل توجهی از پست های مدیریتی در ۷ معاونت، ۲۲ سازمان، ۲۱ شركت وابسته، ۶ شركت مرتبط، ۲۲ منطقه، ۱۴ مركز، ستاد، مؤسسه و تعداد زیادی اداره كل به زنان شهرداری تهران به خصوص زنان جوان اختصاص داده شود.

امانی اشاره كرد: باتوجه به اهمیت موضوع و تسریع در اجرای مصوبه و در اجرای ماده هفتاد و سوم (۷۳) قانون شوراها مراتب را به شهردار تهران بعنوان تذكر ابلاغ كنید.

1398/11/27
14:55:35
5.0 / 5
2273
تگهای خبر: زمین , سازمان , شركت , شهردار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
Shikbar شیک بار
shikbar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شیك بار محفوظ است

شیك بار

حمل و نقل و باربری