معاون وزیر راه:

عملیات ساخت سیلوی ۱۵۰ هزار تنی در بندر چابهار شروع شد

عملیات ساخت سیلوی ۱۵۰ هزار تنی در بندر چابهار شروع شد

به گزارش شیك بار معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: عملیات ساخت سیلوی ۱۵۰ هزار تنی در بندر چابهار شروع شده كه در كنار توسعه و بهسازی انبارهای موجود توان انبارش در بندر چابهار را به صورت قابل ملاحظه ای بالا می برد.



به گزارش شیك بار به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد با اشاره به اینكه بندر چابهار به واسطه اعمال تخفیف های گسترده در تعرفه های بندری شاهد رشد ۵۰ درصدی فعالیت ها نسبت به یك سال گذشته بوده است، اظهارداشت: یكی از اقدامات مهم در جهت توسعه بندر چابهار افزایش ظرفیت انبار و نگهداری كالاهای فله است.
وی اضافه كرد: اخیرا عملیات ساخت سیلوی ۱۵۰ هزار تنی در بندر چابهار شروع شده كه در كنار توسعه و بهسازی انبارهای موجود توان انبارش در بندر چابهار را به صورت قابل ملاحظه ای بالا می برد.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح كرد: با همكاری سایر دستگاه ها به دنبال فراهم كردن سازوكاری هستیم كه طی آن انبارهای پیرامونی بندر چابهار در جهت نگهداری محمولات فله مورد بهره برداری قرار گیرد.
راستاد اقدام های حمایتی سازمان بنادر را در جهت توسعه ظرفیت های بندر چابهار برای جذب هرچه بیشتر كالاهای اساسی دانست و اظهار داشت: با توسعه ظرفیت های بندر چابهار تمركز تخلیه و بارگیری غلات از بندر امام خمینی (ره) برداشته می شود.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پاسخ به این پرسش كه در جهت پیشگیری از صدمه های احتمالی تحریم به امنیت و ایمنی دریانوردی و دریانوردان ایرانی چه اقداماتی انجام شده است، خاطرنشان كرد: سازمان بنادر و دریانوردی خویش را مسئول پیگیری مسائل مربوط به دریانوردان می داند و در این راه تلاشهای زیادی كرده است.
وی با بیان اینكه در دیدار اخیر با دبیركل سازمان جهانی دریانوردی نگرانی ها در ارتباط با اثر منفی تحریم بر ایمنی دریانوری و حقوق دریانوردان را گوشزد كردیم، خاطرنشان كرد: طی این دیدار محدود شدن ارتباطات دریانوردان ایرانی با خانواده هایشان به دلیل فشار تحریم ها بر بخش های مخابراتی دریایی را اطلاع دادیم و خواستیم كه IMO بر اساس مسائل انسانی پیگیر رفع این مشكل باشد كه مورد تأیید دبیركل قرار گرفت و مقرر شد این سازمان در جهت رفع این مشكل پیگیری های لازم را انجام دهد.
راستاد تاكید كرد: به طوركلی جنبه های صنفی و رعایت حقوق دریانوردان یكی از اولویت هایی است كه بازرسان كنترل و بازرسی فنی و ایمنی سازمان بنادر و دریانوردی بر روی آنها تمركز جدی دارند.

1398/10/02
23:40:54
5.0 / 5
1838
تگهای خبر: بار , دستگاه , سازمان , وزیر راه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
Shikbar شیک بار
shikbar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شیك بار محفوظ است

شیك بار

حمل و نقل و باربری