در گفتگو با مهر اعلام شد؛

قطار خارج شده از ریل، در مسیر فرعی است، بار قابل اشتعال نیست

قطار خارج شده از ریل، در مسیر فرعی است، بار قابل اشتعال نیست

شیك بار: مقام مسئول در شركت راه آهن اظهار داشت: قطار باری كه در ایستگاه دیزباد كاشمر از ریل خارج شد، در یكی از خطوط فرعی بوده و محور اصلی باز است.



به گزارش شیك بار به نقل از مهر، ساعتی پیش یك رام قطار باری لبه بلند در یكی از محورهای فرعی خط كاشمر به سمت معدن سنگ آهن از ریل خارج شد. این قطار كه در ایستگاه دیزباد از ریل خارج شده، حامل مواد معدنی بوده كه بر مبنای اطلاعیه شركت راه آهن مشكلی برای خطوط اصلی محور كاشمر تولید نكرده و كلیه قطارهای مسافری در محور شمال شرق طبق برنامه سیر و حركت خواهند داشت.
صادق سكری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این واقعه اظهار داشت: این اتفاق هیچ ارتباطی به خط مسافری نیشابور نداشته و در یكی از خطوط فرعی راه آهن كاشمر دچار حادثه شده است.
این مقام مسئول در شركت راه آهن تصریح كرد: این حادثه هیچ مصدوم و یا كشته ای نداشته است و هیچ سانحه ای برای راهبر قطار و عوامل ایستگاه به وجود نیامده است.
وی تصریح كرد: با عنایت به اینكه این اتفاق در خط فرعی رخ داده است، مشكلی برای سایر قطارها به وجود نخواهد آمد، ضمن اینكه ایستگاه مذكور ۵ خط جدا دارد و سایر قطارها می توانند از بقیه خطوط تردد داشته باشند.
سكری با اشاره به اینكه علت سانحه هنوز قطعی نشده و در دست بررسی می باشد، خاطرنشان كرد: بار این قطار مواد معدنی بوده و به هیچ عنوان مواد نفتی و قابل اشتغال نبوده است. همینطور تابحال برآوردی در مورد خسارت نشده ولی با عنایت به اینكه نوع واگن های این قطار لبه بلند هستند، میزان خسارت چندان بالا نخواهد بود.

1396/12/04
11:34:45
5.0 / 5
2094
تگهای خبر: بار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
Shikbar شیک بار
shikbar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شیك بار محفوظ است

شیك بار

حمل و نقل و باربری