لزوم بهره مندی از دانش علمی برای رسیدن به چشم انداز سازمان میادین

لزوم بهره مندی از دانش علمی برای رسیدن به چشم انداز سازمان میادین

شیک بار: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به لزوم بهره مندی از دانش علمی به منظور رسیدن به چشم انداز ترسیم شده این سازمان تأکید نمود.


به گزارش شیک بار به نقل از مهر، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در نشست تخصصی تشریح مدلهای مطلوب بهره برداری از مراکز عرضه سازمان مدیریت میادین که با حضور مصطفی عراقی رییس گروه مطالعات ساماندهی مشاغل میادین و آرامستان ها مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، اسماعیل کرمی دهکردی و عنایت عباسی اعضاء هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس و مهدی شعبان زاده عضو هیات علمی مؤسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی اظهار داشت: در عصر فعلی بحثی که همیشه سازمان ها و سیتم های فعال باید به آن توجه کنند؛ به روز رسانی دانش و تجربیات است. وی با اشاره به اینکه ضرورت هماهنگی سازمان ها با تغییرات زمانی در شرایط فعلی بالاتر از پیش احساس می شود، اضافه کرد: سازمان میادین میوه و تره بار نیز از این امر مستثنی نیست گو اینکه این سازمان با عنایت به این که در آغاز انقلاب با مصوبه شورای انقلاب تاسیس شد اما در طول ۴ دهه گذشته بر طبق اقتضائات جامعه در خط مشی و برنامه ریزی های خود شاهد تغییراتی بود. مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اضافه کرد: باید حال در سازمان میادین یک افق دید داشته باشیم تا بر طبق چشم انداز سازمان جایگاه خودمان را در عرضه محصولات حفظ نموده و نقش پررنگ تری در این حوزه داشته باشیم. وی بیان نمود: استفاده از دانش روز و آکادمیک یکی از راهبردهایی است که باید مد نظر قرار گیرد و با دانش تجربی که در دل سازمان وجود دارد تلفیق شود چونکه این اتفاق موجب می شود تا یک برنامه راهبردی مشخص، اجرائی و کار آمدی در پیش رو داشته باشیم. بختیاری زاده با اشاره به اینکه مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران بعنوان یک حلقه وصل بین مدیران اجرائی و بخش علمی نقش خودرا به خوبی ایفا می کند، اشاره کرد: مطالعاتی که با همکاری دانشگاه تربیت مدرس انجام شده یک گام رو به جلویی است تا سازمان میادین الگوی خدمت رسانی و ایجاد درآمد خودرا به روز رسانی کند و هماهنگ با تغییرات جامعه فعلی به حرکت خود ادامه دهد. عنایت عباسی گزارشی از روند انجام پژوهش بازطراحی الگوی کسب وکار سازمان میادین میوه و تره بار مبتنی بر جایگاه ها و ظرفیت ها ارایه کرد و همین طور اسماعیل کرمی دهکردی نیز به تشریح ارتباط این تحقیق در راهکارهای اجرائی مدیریتی برای ایجاد تغییرات مؤثر در سازمان صحبت کرد. در انتها نیز جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیران اجرائی سازمان میادین اجرا شد.
بطور خلاصه وی ضمن اشاره به این که ضرورت هماهنگی سازمان ها با تغییرات زمانی در وضعیت فعلی بالاتر از پیش احساس می شود، افزود: سازمان میادین میوه و تره بار نیز از این امر مستثنی نیست گو این که این سازمان با توجه به اینکه در شروع انقلاب با مصوبه شورای انقلاب تاسیس شد اما در طول ۴ دهه گذشته بر طبق اقتضائات جامعه در خط مشی و برنامه ریزی های خود شاهد تغییراتی بود. بختیاری زاده ضمن اشاره به این که مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران به عنوان یک حلقه وصل بین مدیران اجرائی و بخش علمی نقش خودرا به خوبی ایفا می کند، اشاره کرد: مطالعاتی که با همکاری دانشگاه تربیت مدرس انجام شده یک گام رو به جلویی است تا سازمان میادین الگوی خدمت رسانی و ایجاد درآمد خودرا به روز رسانی کند و هماهنگ با تغییرات جامعه فعلی به حرکت خود ادامه دهد.

منبع:

1404/07/30
16:23:10
5.0 / 5
16
تگهای خبر: بار , سازمان , شهردار , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Shikbar شیک بار
shikbar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شیك بار محفوظ است

شیك بار

حمل و نقل و باربری؛ شیک بار، همراه شما در هر اسباب کشی