تحقق و توسعه زنجیره تامین مواد غذایی در میادین میوه و تره بار
به گزارش شیک بار، مدیرعامل میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از تحقق و توسعه زنجیره تامین مواد غذایی در میادین میوه و تره بار آگاهی داد.
به گزارش شیک بار به نقل از مهر، مهدی بختیاری زاده مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در بازدید تعدادی از اعضاء شورای شهر تهران از میدان میوه و تره بار اظهارداشت: باتوجه به تلاش همکاران سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار و ارتقای خدمات دهی به شهروندان شاهد بازخورد خوبی از طرف رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران نسبت به عملکرد سازمان بودیم. وی بیان کرد: در جریان بازدید نیز ظرفیت هایی که باید در میدان مرکزی فعال شود، نشان داده شد که با گسترش زیرساخت های لازم بتوانیم زنجیره تامین مواد غذایی را در میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری تهران بطور کامل ایجاد نماییم. بختیاری زاده تصریح کرد: عضو کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران نیز در این نشست قول دادند تا برای پیشبرد اهداف سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار موانعی که در پیش رو وجود دارد، باتوجه به نگاه مثبت وی به سازمان بوسیله شورای شهر پیگیری شود. وی اشاره کرد: به همین دلیل در ارتباط با تحقق و توسعه زنجیره تامین مواد غذایی امیدواریم که بتوانیم قسمتی از مواد غذایی مورد نیاز مردم شهر تهران را تامین کرده و برای ایجاد زیرساخت ها تا سازمان بتواند وارد عرصه تولید و ذخیره سازی تعدادی از مواد غذایی و یا بسته بندی این محصولات ورود اصولی داشته باشیم. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ادامه اظهار داشت: اگر تا چند سال قبل کسی در ارتباط با ایجاد زنجیره تامین مواد غذایی در میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری تهران صحبت نمی کرد، موضوع غریب و ناآشنایی بود اما امروزه باتوجه به شرایط خاص شهر تهران تقاضا داشتیم تا باب این مساله در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران باز شود و با یک گفتمان درست تصمیم گیران با ضرورت راه اندازی زنجیره تامین آشنا گردند و بوسیله مصوبات ضروری زیرساخت های لازم ایجاد شود. وی با اشاره به تأثیر رویکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایین آوردن هزینه های شهروندان در تامین مواد غذایی بر اساس گزارش بانک مرکزی بیان کرد: باتوجه به گزارش بانک مرکزی که بصورت هفتگی از تفاوت قیمت کالاها و حجم عرضه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار و سطح شهر ارائه می شود در سال ۱۴۰۲ میزان تخفیفی که بر روی محصولات قابل عرضه در میادین و بازارهای شهر تهران به شهروندان ارائه شده؛ نزدیک به ۱۰ همت در جیب شهروندان تهرانی ذخیره شده است. به عبارتی این روند قدرت خرید مردم بالا رفته وسفره هایشان رنگین تر شده است. او در آخر تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳ نیز در شش ماهه نخست امسال ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در جیب مردم ذخیره شده است که معادل ۶.۹ همت است و امیدواریم تا انتهای سال این رقم به بالای ۱۵ همت برسد.
منبع: شیك بار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب