رئیس سازمان بازرسی شهر تهران مطرح كرد؛

گزارش فساد و تخلفات اداری بوسیله تلفن ۱۳۷

گزارش فساد و تخلفات اداری بوسیله تلفن ۱۳۷

به گزارش شیک بار، رییس سازمان بازرسی شهر تهران اظهار داشت: شهروندان گزارش های فساد و تخلفات اداری کارکنان شهرداری را بوسیله سامانه 137 اطلاع دهند.


به گزارش شیک بار به نقل از مهر، داوود گودرزی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران در نخستین همایش شهروندان مشارکت جو اظهار داشت: از همکارانم در مجموعه ۱۳۷ تشکر می کنم که در تمام مناطق شهر تهران درحال خدمات رسانی به شهروندان هستند و ۲۰۰ نفر در ستاد سامانه ارتباط مردمی بصورت شبانه روزی فعالیت می نمایند. وی ادامه داد: در گذشته باتوجه به محدودیت هایی که در سامانه وجود داشت و مردم مدت زیادی پشت خط می ماندند اما تعدادی از شهروندان با وجود تمام این محدودیت ها حرف خودرا به مدیران شهری می رساندند. رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران افزود: نزدیک به ۴ میلیون شماره از شهروندان در سامانه وجود دارد که وقت گذاشته اند و موضوعات شهری را با شهرداری تهران در بین می گذارند. وی بیان کرد: در اوایل مشخص نبود که پیگیری تماسهای شهروندان به چه جایی ختم می شود، اما پس از ۱۷ سال با ادغام دو سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ و کارهای ۲۴ ساعته این مجموعه از یک سو و از طرف دیگر ایجاد امکان بازخورد این گزارش های مردمی در خصوص دنبال کردن موضوعات و اعطای کد رهگیری تغییراتی بود که در سامانه ۱۳۷ پلاس به وجود آمد. وی با اعلان اینکه هم اکنون زمان معطلی در زمان ارتباط با سامانه ارتباط مردمی زیر ۵ دقیقه است، اشاره کرد: همین طور در کنار سرعت پاسخگویی به شهروندان این تعهد را می دهیم که تذکرات و پیشنهادات آنها در شهرداری تهران پیگیری می شود. رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران در ادامه اظهار داشت: یکی از شاخصه های مدیران شهرداری نحوه برخورد آنها در پاسخگویی به پیام های شهروندان است که در ارزیابی مدیران تأثیر دارد. تجربه ثابت کرده اگر ظرفیت مردمی در کنار مدیران قرار گیرد، اتفاقات خوبی در زمینه اداره شهر روی می دهد. گودرزی افزود: کسی که می خواهد شهر تهران را اداره کند اگر از ایده ها و نظرات مردم استفاده نماید یک آورده خوبی را برای خود به همراه دارد. وی با اشاره به این که امام راحل با همین مردم انقلاب کرد و جنگ را به پیروزی رساند و ۴۳ سال است که انقلاب را پیش برده ایم، بیان کرد: شهردار تهران بارها عنوان کرده اند که ما برای نوکری مردم آمده ایم و با تمام وجود به این مساله اعتقاد داریم و اثبات می نماییم. رییس سازمان بازرسی شهر تهران تصریح کرد: خدمت به مردم از مبانی مدیریت در اسلام است. این که عنوان می نماییم سامانه های ارتباط مردمی را پس از ۱۶ سال به روز کرده ایم و شهروندان می توانند موضوعات را دنبال کنند، یک شعار نیست یا به عنوان مثال وقتی مدیریت شهری مطرح می کند که در موضوع پروانه های ساختمانی که به زیر دو ماه برسانیم نیز از همین جنس است. گودرزی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: در بهمن ماه به برکت دهه مبارک فجر شاهد افتتاحیه های زیادی هستیم. وی با اعلان اینکه موضوع ارتباط شهروندان با شهرداری مهم می باشد، اضافه کرد: بخشی را در سامانه اضافه کرده ایم که گزارش فسادها و تخلفات اداری کارکنان شهرداری منعکس می شود. بخش گزارش های تخلفات در شهرداری تهران در سامانه ارتباط مردمی با اهمیت بیشتری قرار گرفته است و از این بخش از سامانه رونمایی می شود.

1401/11/05
12:15:31
5.0 / 5
324
تگهای خبر: اداره , بار , تجربه , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
Shikbar شیک بار
shikbar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شیك بار محفوظ است

شیك بار

حمل و نقل و باربری