معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران مطرح كرد؛
راهکارهای اجرایی برای تکمیل گردش ترافیکی بلوار فرحزادی
به گزارش شیک بار معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، راهکارهای اجرایی به منظور تکمیل گردش های ترافیکی تقاطع غیرهمسطح بلوار فرحزادی با بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی را شرح داد.
به گزارش شیک بار به نقل از مهر، عباس شعبانی ضمن اعلام پیشرفت قابل ملاحظه اقدامات اجرایی به منظور راه اندازی مسیر دسترسی غرب به جنوب تقاطع غیر همسطح بلوار فرحزادی با بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، به تشریح راهکارهای اجرایی این پروژه پرداخت و با بیان آنکه اصلاح هندسی لوپ شمال به شرق تقاطع، پیش نیازِ راه اندازی مسیر دسترسی غرب به جنوب است، اظهار داشت: اصلاح هندسی لوپ مذکور، تکمیل گردش های ترافیکی تقاطع بلوار فرحزادی با بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی را از تملک و آزادسازی ۱۲۰ مترمربع معارض ملکی بی نیاز ساخته است. وی با اشاره به اینکه دیواره های لوپ شمال به شرق با هدف اصلاح هندسی این مسیر دسترسی تخریب شده و اقدامات لازم به منظور خاکبرداری در حال انجام می باشد، از آغاز عملیات راه اندازی دیوار حائل بتنی در بخش حدفاصل رمپ راستگرد غرب به جنوب و لوپ جدید شمال به شرق به طول ۷۰ متر اطلاع داد و اظهار داشت: راه اندازی رمپ راستگرد ضمن حفاری ۱۱ حلقه شمع ادامه دارد و این در شرایطی است که راه اندازی دیوار حائل بتنی به طول ۹۰ متر و ارتفاع ۶.۵ متر هم درحال پیگیری است. معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، با یادآوری این که فقدان مسیر راستگرد از غرب بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی به جنوب بلوار فرحزادی، زمینه ساز گردش اضافی و افزایش بار ترافیکی در شمال بلوار فرحزادی و میدان کتاب بود، تصریح کرد: لوپ جدید شمال به شرق تقاطع به طول ۲۲۰ متر و عرض ۶.۸ متر راه اندازی خواهد شد و راستگرد غرب به جنوب، مسیری ۴۰۰ متری به عرض ۶.۸ متر خواهد بود.
منبع: shikbar.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب