معاون وزیر اقتصاد به مهر خبر داد

لایحه مالیات بر عایدی تا آخر مهر به دولت می رود

لایحه مالیات بر عایدی تا آخر مهر به دولت می رود

به گزارش شیك بار معاون وزیر اقتصاد با اشاره به اینكه سازمان امور مالیاتی تاخیری دو هفته ای در تهیه لایحه مالیات بر عایدی سرمایه داشت، اظهار داشت: لایحه مذكور تا آخر مهر یا حداكثر تا نیمه آبان ماه به دولت می رود.



محمد علی دهقان دهنوی در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد اینكه تدوین لایحه مالیات بر عایدی سرمایه چه زمانی به اتمام خواهد رسید، تصریح كرد: فرایند تدوین لایحه مالیات بر عایدی سرمایه در چارچوب مالیات بر مجموع درآمد از جانب سازمان امور مالیاتی چندی قبل به اتمام رسید.
معاون امور اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه كرد: البته سازمان امور مالیاتی تاخیری دو هفته ای نسبت به ضرب الاجل تعیین شده برای تهیه لایحه مذكور داشت.
وی افزود: الان در وزارت امور اقتصادی و دارایی در حال جمع بندی لایحه مالیات بر مجموع درآمد و یا همان لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم هستیم.
دهقان دهنوی خاطرنشان كرد: با عنایت به اینكه سازمان امور مالیاتی با تاخیر لایحه مذكور را به وزارتخانه ارسال كرد احیانا فرایند جمع بندی و نهایی سازی در وزارت اقتصاد مقداری طولانی شود.
وی اضافه كرد: تلاش ما این است كه تا آخر مهر ماه لایحه را به دولت ارسال نماییم اما اگر نشد، حداكثر تا نیمه آبان ماه این اقدام صورت خواهد گرفت.


1398/07/24
23:56:12
5.0 / 5
1494
تگهای خبر: سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
Shikbar شیک بار
shikbar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شیك بار محفوظ است

شیك بار

حمل و نقل و باربری