ادعای شهرداری تهران:
اینجا میوه به نسبت بقیه شهر اختلاف قیمت ۴۷ درصدی دارد
به گزارش شیک بار، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، از عرضه میوه های نوبرانه پاییزی در میادین و بازارهای میوه و تره بار به قیمت مناسب اطلاع داد.
به گزارش شیک بار به نقل از خبر آنلاین، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در برنامه رادیو اقتصاد با اشاره به نوسانات قیمت در فصل نوبرانه ها اظهار داشت: به صورت معمول میوه های نوبرانه با قیمت های بالا در سطح شهر به فروش می رسد. اما تلاش ما براین است که در هر فصل نوبرانه ها را به قیمت کاملا مناسب عرضه نماییم تا بازار به ثبات خود برسد.
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: وی با اشاره به اینکه قیمتها بر مبنای استانداردی است که برای هر محصول تعیین می شود، یاداور شد: قیمت گذاری محصولات در میادین و بازارها بر مبنای فاکتورهای کیفی، حمل و نقل و شرایط بازار است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: تلاش ما براین است که با عرضه مناسب و با قیمت مناسب میوه، گوشت، مرغ و برنج در میادین میوه و تره بار به دست مصرف کننده برسد و از نوسانات قیمت جلوگیری نماییم.
بختیاری زاده تصریح کرد: با عنایت به این که رویکرد فروش محصولات در بازارها و میادین میوه و تره بار به شکل دستچین است، شهروندان می توانند روی پالت میوه و سبزیجات را بر مبنای سلیقه خود انتخاب کنند.
وی اشاره کرد: عرضه محصولات با قیمت عادلانه مستلزم برنامه ریزی و سیاستگذاری درست و توزیع مناسب می باشد که این عامل در مرحله تولید بسیار اهمیت دارد و مانع گرانی محصولات عرضه شده می شود.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار اظهار داشت: ما موظف به بسترسازی برای عرضه مناسب هستیم و تمامی اقلام از میوه، فرآورده های پروتئینی تا برنج، خشکبار و... که مورد نیاز مردم است در میادین به قیمت مصوب و عادلانه عرضه می شود و قیمت گذاری بر مبنای استانداردی است که برای هر محصول تعیین می شود.
بختیاری زاده اظهار داشت: در نرخنامه های سازمان علاوه بر این که نوع محصول و قیمت مصوب آن درج شده است؛ یکسری فاکتورهای کیفی برای این محصولات درنظر گرفته شده است که شامل مواردی همچون شکل ظاهری، وزن و سایز است.
وی از اختلاف قیمت ۴۷ درصدی میوه در بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران به نسبت سطح شهر اطلاع داد.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار توضیح داد: تلاش ما مبتنی بر توسعه بازار، افزایش کیفیت و عرضه بی واسطه توسط تولید کنندگان خواهد بود تا بستری برای عرضه مناسب و نقطه امن برای مردم فراهم آوریم.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب