هاشمی:

قیمت فروش محصولات در میادین میوه با قیمت اصلی 10 برابر متفاوت است

قیمت فروش محصولات در میادین میوه با قیمت اصلی 10 برابر متفاوت است

به گزارش شیک بار رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: قیمت میوه از محل اصلی تهیه آن با قیمتی که به دست شهروندان می رسد، حدود 10 برابر متفاوت است.


به گزارش شیک بار به نقل از مهر، محسن هاشمی بامداد امروز در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اظهار داشت: در سالهای دور، شبکه توزیع ناکارآمد محصولات غذایی و کشاورزی موجب شد که دولت ها به فکر یک ساماندهی دراین زمینه بیفتند. وی ادامه داد: هدف از راه اندازی بازارهای میوه و تره و بار، کاهش واسطه ها در توزیع محصولات مدنظر است. خوشبختانه سازمان میادین نمره قبولی خوبی در عملکرد خود گرفته و نظر مساعد مردم را جلب کرده است. رئیس شورای شهر عنوان کرد: اما اگر بخواهیم واقع بینانه به عملکرد سازمان میادین نگاه نماییم، باید بررسی شود که آیا واقعاً واسطه ها حذف شده اند یا خیر. هاشمی اشاره کرد: اگر به روند توزیع میوه بوسیله این سازمان نگاه نماییم، شاهد می باشیم که قیمت میوه از محل اصلی تهیه آن با قیمتی که به دست شهروندان می رسد، حدود ۱۰ برابر متفاوت است. وی اشاره کرد: به همین دلیل هنوز به اهداف اصلی این سازمان یعنی حذف واقعی واسطه ها و کاهش قیمت ها نرسیده ایم. هرچند قیمت ها کاسته شده اما به هدف اصلی سازمان میادین هنوز نرسیده ایم و هنوز در نحوه واگذاری غرفه ها، قیمت غرفه ها و قیمت محصولات مشکلاتی وجود دارد. او در آخر اظهار داشت: از تلاش تمامی همکارانم در این سازمان تشکر می کنم.


منبع:

1399/12/09
22:16:12
0.0 / 5
947
تگهای خبر: بار , زمین , سازمان , شهردار
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
Shikbar شیک بار
shikbar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شیك بار محفوظ است

شیك بار

حمل و نقل و باربری