مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تاكید كرد؛

افزایش قدرت خرید خانواده ها در میادین میوه و تره بار

افزایش قدرت خرید خانواده ها در میادین میوه و تره بار

به گزارش شیک بار مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه فعالیت میادین میوه و تره بار در پشتیبانی از معیشت خانواده ها است، اظهار داشت: خرید از میادین، قدرت خرید خانواده ها را افزایش می دهد.


به گزارش شیک بار به نقل از مهر، سید سعید راد، با استناد به بررسی های به عمل آمده و گزارش عملکرد ۹ ماهه سال جاری سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، اضافه کرد: میزان صرفه جویی اقتصادی شهروندان بابت خرید بخشی از مایحتاج مورد نیاز خود از میادین میوه و تره بار در ۹ ماهه سالجاری، بالغ بر ۹۵۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بوده که نشان دهنده نقش چشم گیر سازمان مدیریت میادین در اقتصاد شهری است. وی با تاکید بر نقش تأثیرگذار میادین میوه و تره بار در ایجاد تعادل و ثبات قیمت محصولات غذایی در سطح شهر، تصریح کرد: بررسی های ما نشان داده است هر خانواده تهرانی از آغاز سال ۹۹ تا آخر آذر ماه بابت خرید از میادین، بیشتر از ۳۱۷ هزار تومان صرفه جویی کرده است و به عبارتی، فعالیت ۲۵۰ میدان و بازار میوه و تره بار تهران، قدرت خرید خانواده ها را در مجموع روزانه بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۵۲ میلیون تومان افزایش داده و به اقتصاد خانواده ها در تهران کمک کرده است. میادین میوه و تره بار علاوه بر عرضه انواع میوه و سبزیجات و صیفی جات با قیمت های ۳۲ تا ۴۱ درصد پایین تر از سطح شهر، سایر محصولات مورد نیاز شهروندان مانند مواد پروتئینی همچون گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز در کنار محصولاتی همچون برنج، حبوبات و قند و شکر را هم عرضه می کنند.


منبع:

1399/10/27
00:19:06
0.0 / 5
992
تگهای خبر: بار , سازمان , شهردار , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
Shikbar شیک بار
shikbar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شیك بار محفوظ است

شیك بار

حمل و نقل و باربری