معاون فنی عمرانی شهرداری تهران خبر داد

بهره برداری غیررسمی از بخش غرب به شرق زیرگذر گیشا تا چندروز آینده

بهره برداری غیررسمی از بخش غرب به شرق زیرگذر گیشا تا چندروز آینده

به گزارش شیك بار معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از بهره برداری غیررسمی بخش غرب به شرق زیرگذر گیشا تا چند روز آینده اطلاع داد و اظهار داشت: موافقت پلیس برای بهره برداری این بخش دریافت شده است.


به گزارش شیك بار به نقل از مهر، صفا صبوری دیلمی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در حاشیه بازدید از پروژه زیرگذر گیشا در جمع خبرنگاران، اظهار نمود: این پروژه مورد بازبینی قرار گرفت كه در بازبینی نقشه پروژه گیشا ۱۰ مشكل را احصا و برطرف كردیم كه یكی از این مشكلات تردد عابر پیاده همراه خودرو و ارتفاع پروژه بود. وی با اشاره به اینكه راه اندازی زیرگذر گیشا قبل از بازبینی مشكلات را در این محدوده بیشتر می كرد، اضافه كرد: در بازبینی كه انجام گرفت مبلغ پروژه هم ۶۰ میلیارد تومان ارزان تر شد و ۵ ورودی این زیرگذر به دو خط كاهش پیدا كرد. معاون فنی عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینكه عنوان می شود كه مدیریت شهری بنا دارد به سرعت پروژه گیشا را به خاطر انتخابات بهره برداری كند، اظهار داشت: این حرف ها كاملا ناصحیح است. ضمن اینكه پلیس با طرح بازبینی پروژه زیرگذر گیشا موافقت كرده است و برهمین اساس قسمت ابتدایی گیشا یك پلازای شهری راه اندازی خواهد شد و امكان دارد باند غربی گیشا به یك پیاده راه تبدیل گردد و این پلازا می تواند به محله امیرآباد برسد. صبوری دیلمی تصریح كرد: ظرف چند روز آینده قسمت غرب به شرق زیرگذر گیشا به زیر بار ترافیك خواهد رفت. وی با اشاره به بعضی از مشكلات زیرگذر گیشا خاطرنشان كرد: یكی از مشكلاتی كه در بازبینی مهندسی پروژه برطرف شد، حل مشكل لوله آب و قنات موجود در محدوده بود كه اگر قرار بود این بازبینی انجام نشود میلیاردها تومان هزینه اضافه بر دوش شهرداری تحمیل می شد. معاون شهردار تهران با اشاره به اینكه ۴۰ سال است كه در منطقه گیشا شاهد ترافیك بامداد و عصر هستیم، اضافه كرد: باید به این نكته اشاره كنم كه در گذشته زیرگذر گیشا دارای دو خط عبوری بود كه با تكمیل پروژه خطوط عبوری از این زیرگذر به سه خط افزوده می شود. صبوری دیلمی در پاسخ به این پرسش كه آیا نظر ساكنان محله گیشا هم در مورد پروژه زیرگذر گیشا گرفته شده است یا خیر، تصریح كرد: باید بدانیم كه پس از راه اندازی هر پروژه نزدیك به شش ماه آشفتگی داریم و باید یك سال زمان بگذرد تا پروژه از لحاظ بار ترافیكی به روال مطلوب بازگردد. او همینطور در بازدید از پروژه زیرگذر استاد معین هم اظهار داشت: این پروژه یكی از پروژه های ویژه شهر تهران است كه از نظر مهندسی اقدامی بسیار پیچیده و فنی دارد. در زیرگذر استادمعین در حالی فعالیت ادامه دارد كه ارتفاع این پل تا سطح زمین ۴ متر و فاصله تلاقی زیرگذر به خط مترو نیم متر است كه ما از بین این دو خط عبور می نماییم. صبوری دیلمی با اشاره به اینكه پروژه استادمعین از سال ۹۴ در مدیریت شهری گذشته شروع شد اظهار داشت: از آغاز این پروژه تا به امروز خوشبختانه حادثه ای نداشته ایم و این درحالی است كه این پروژه در مدیریت قبلی پیشرفت ۱۷ درصدی را داشت و از زمان تحویل این پروژه به مدیریت شهری فعلی پیشرفت این پروژه به ۸۵ درصد رسیده است. وی با اشاره به اینكه خط جنوب به شمال استاد معین به محل طرشت می رسد، اضافه كرد: در بازبینی قرار شد كه زیرگذر استاد معین خط شمالی نداشته باشد و ما هم تمام مسیر زیرگذر را به تردد خودرو ها اختصاص نخواهیم داد و مسیری برای تردد پیاده راه و دوچرخه پیشبینی شده است. معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اظهار نمود: هزینه تمام شده این پروژه حدود ۵۰ میلیارد تومان خواهد بود و در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

1398/09/15
22:02:39
5.0 / 5
681
تگهای خبر: بار , ترافیك , زمین , شهردار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
Shikbar شیک بار
shikbar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شیك بار محفوظ است

شیك بار

حمل و نقل و باربری