انسداد ترافیكی باند شمالی پل كریمخان تا ۱۷فروردین ادامه دارد

انسداد ترافیكی باند شمالی پل كریمخان تا ۱۷فروردین ادامه دارد

شیك بار: مدیر گروه تعمیر و مقاوم سازی پل های شهر تهران، از شهروندان پایتخت خواست با عنایت به اجرای عملیات عمرانی در مسیر شرق به غرب پل كریمخان، از معابر جایگزین خیابان كریمخان تردد كنند.


به گزارش شیك بار به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس مهدی پورشاسب با بیان آنكه عملیات نوسازی و تغییر وضعیت عرشه در باند شرق به غرب پل كریمخان از شامگاه بیست و نهم اسفندماه سال قبل شروع شده است، اضافه كرد: انسداد ترافیكی باند شمالی پل كریمخان با مساعدت پلیس راهور تهران بزرگ تا هفدهم فروردین ماه سال جاری ادامه دارد و از این رو عملیات نوسازی عرشه به صورت ۲۴ ساعته و طی ۳ شیفت كاری در جریان خواهد بود. وی تراش كامل روكش اپوكسی عرشه با استفاده همزمان از ماشین آلات مختلف تراش آسفالت و خاكبرداری پشت كوله ها را بخشی از اقدامات انجام شده روی عرشه شرق به غرب پل كریمخان دانست و خاطرنشان كرد: هم اكنون فعالیت های مختلفی از قبیل نصب صفحه های متصل كننده درزهای طولی و عرضی، برچیدن هندریل های قدیمی و نصب هندریل های استاندارد با استقامت و ارتفاع مناسب، اتصال عرشه های شمالی و جنوبی و در نهایت نصب برش گیرهای فلزی به منظور فراهم كردن شرایط نصب میلگردهای طولی عرشه در جریان است و با عنایت به حجم بالای این اقدامات، از شهروندان تهرانی تقاضا می گردد تا حد امكان از تردد در مسیر شرق به غرب خیابان كریمخان خودداری كنند. مدیر گروه تعمیر و مقاوم سازی پل های شهر تهران، همینطور ضمن پوزش از شهروندان ساكن در محلات و معابر همجوار پل كریمخان، اجرای ۲۴ ساعته عملیات عمرانی در این پروژه را با عنایت به محدودیت زمان انسداد ترافیكی، امری اجتناب ناپذیر دانست و ابراز امیدواری كرد عرشه شمالی پل كریمخان از دهم فروردین ماه وارد مرحله بتن ریزی شود تا در نهایت شرایط اجرای روكش آسفالت و گشایش مسیر، در روز هفدهم فروردین ماه مهیا گردد. گفتنی است پل كریمخان یكی از ۷ پل سواره رو فلزی شهر تهران به شمار می آید كه به علت مشكلاتی همچون فرسودگی زودرس روكش، از كار افتادگی نئوپرن ها، عدم ظرفیت مناسب در مقابل بارهای جانبی ناشی از زلزله و فرسایش درزهای طولی و عرضی، در حال تبدیل وضعیت به یك پل كامپوزیت بتنی است. مراحل كلی این پروژه شامل حفظ پایه ها و شاه تیرهای فلزی و احداث یك دال بتنی با ضخامتی حدود ۱۰ سانتیمتر روی عرشه فلزی می باشد. این پروژه اقدامات مختلفی از قبیل تقویت فونداسیون و كوله های بتنی طرفین پل، تقویت شاه تیرها و ستون های فلزی و تعویض نئوپرن ها را پشت سر گذاشته است.

1397/01/07
14:04:21
5.0 / 5
2045
تگهای خبر: ترافیك , شهروندان
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
Shikbar شیک بار
shikbar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شیك بار محفوظ است

شیك بار

حمل و نقل و باربری